Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 


Schulbesetzungen - oder wie man vom Thema abkommen kann
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
 
Autor Nachricht
stefan




Beiträge: 912

BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 14:22    Titel:

mi do itz ibo di [reichlich vozwickte - folls ibohaup vorhondne] vobindung zwischn besetzung ando schuile und da g8-demo in genua auszilossn, honi leido kan zeit. i fennats obo amol intressant. kannt ans an forum beitrog eroeffnen, mein zeit in i/net/cafe isch um...
_________________


no!blog


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 16:05    Titel:

stefan hat folgendes geschrieben:
obo es isch oft anfoch aso, dass des, wogegn sich di leit auregn/protestiern anfoch et durch legala [sprich erlaubta und fa da autoritaet tolerierta/geduldita] mittl bekaempft werdn konn


meina worte


Gast





BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 18:50    Titel:

ok weita gets...noch an nährstoffreichn nochtmahl binne bereit,mi sella dickköpfign ignorantn wie in herrn "e" inson ollon freind zi stelln..Winken i voneig i zerstl amol höflich uuuund los : also e, erstns amol hosch du so ziemlich fost olles folsch vostonn wos i do los wern giwellt hon, sprich hosch du mir die worte im mund vodrahnt, (hey hosche schu amol an a politische berufslaufbohn gidenkt?di fähigkeit,ondre menschn als unintelligente kriechtiere und dir untogebne kreaturn de ihr lebn selbo net ohne deine intelektuelln rotschläge führn kenn dorzistelln...puh sel konnsche guit)

domit will i la sogn, dass i erstns net imponiert bin fa sogenonnte baumbesetza,i hon sel la als beispiel genum. logisch i kenn di net (welch niedriges schicksal isch mir la zuigewiesn...) und du kennsch mi net, deswegn missat i mir a aupassn wos i do ibo di sog und wos i in di inneinterpretier obo is gleiche missasch du a tien...
zwoatns hon i net selbo gsog,dass i la fir demonstationen und streiks bin,wennse ad 1 fir epans gscheidis sein und ad 2 ohne extreme radikale aktionen? i glab,sel hett man ausalesn solln...
i hon NIX gegn öffntliche proteste und logisch bin i net so oando,wos oanfoch prinzipiell gegn die lehra isch,gegn die schuilreformen und gegn die legendäre KuLy-schüler bzw.lehrer-carta,obo ehrlich gsog gibs in moncha schuiln oanfoch lächoliche regln bzw. durchsetzungen. du sogsch jo selbo,man soll net mit ollem zifriedn sein und schweign,odo?

"woren donn woll ah so ungefähr die zeiten wo sich ungfongen hobn die roten brigaden dort zu tummeln. hm, jo wirklich nettes ambiente"
ooooke des wor viell. a kloano schuss in ofn Winken obo dechto, im vogleich zi ins,wo jedo sichs zi faul isch epans gegn des zi untonem wos ihm net passt,und liaba laut red und nix untonimp..des trifft a af mi selbo zui,und i persönlich find koana entschuldigung dofier, dass i selbo net oanfoch aupackl und epans untonim,obo einige gründe gibs olm.

tja, und es isch woll LOGISCH dassz bstimmta regln in do schuile braucht, bsundos ba ausflüge,obo hosch du oanmol in insro schuile georbatn bzw. studiert? i kenn 2 lehra de mit do direktarin invostondn sein,und sel sein di gleichn asozialn intolerantn und herrschüchtign a**** wie die direktarin selbo, und olle ondon fen des ebnfolls lächolich wos do in insro schuile vorgett. und sorry,obo vosicherungstechnische gründe...mhm stimp...bei ins sein jo de terrorierenden bandn,de in fremde schuiln einbrechn und unsympatische hausmeisto durchs fensto haun und "perverse" theatostücke aufiehrn (hehe)...schau,passiern konn olm wos, leit wos di treppn oa fliegn,obo SOWOS isch definitiv übotriebn.
und de saufgelogn ba di ausflüge, sel isch logisch a scheiß (hey i hon nix dogegn gegns gfeire obo di folgn san olm a dreck,und jo la natürlich) obo i woaß la dass z.b. ba do gewerbe,de jo sooo besorgt um ihre schiala und um ihr eigenes wohl (versicherung...) einige lehra a seehr gern ba de saufgeloge dobei sein..isch net di gwerbe z.b. de schuile,wo di schiala afamo durchs fensto afn sportplotz marschiern?

@hons : "di menschn do sein viel offena wie die südtirola, hilfsbereita und a meeega tolerant! also insra leit sollatn sich do amol a beispiel nem."
des kling volle guit,obo ischs net in fost jedn ondon stodt aso? (außo viell. in bstimmta städte wie graz...die rechtsradikaln hom a zuhause gfun..)

"in Zeiten wo die schianen italienischen Städtenamen Pisa&Bologna die Kultusministerien von so ziemlich gonz Europa vor groase Probleme stellen " also ibo pisa woaß i la,dass sel a schäbigis drecksloch isch, außoholb fa do gepflegn und komerziell voscherbltn stelle vo do legendäre turm,dom usw stien.

und des mitn humanistischn gymnasium stimp voll und gonz,hons,obo ebn alloan konn man a nix tien! do oanzige mensch,der sich wirklich gegn di SIR,direktarin,SIR wehrt und gegn sie red,isch do ehrnwerte SIEGFRIED KLAMMER,lehrer der phylosophie und historie. er isch oano fa di oanzign menschn,wos der koltherzign person seine offne meinung sog,und ehrlich gsog wegn ihra voschiednen einstellungen mit ihr ständig af kriegsfuß isch. APPLAUS FIR SIGI ^^

@danny wos moansch wie gern i in schialarot kem war,obo mein dad (der lehra in der schuile isch a..) hot mir dringendst dofun obgerotn (ondost gsog,er hots mir nohe geleg, so wie pate zin wehrlosn signorino) weil i mi sowieso schu zi viel wind moch. tja. obo i klopf gern an enkre tier,wenn wiedo amol a sea "halunkerei" laft Winken


Zuletzt bearbeitet von Gast am 21.10.2005, 19:30, insgesamt einmal bearbeitet


hagbard




Beiträge: 794

BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 19:20    Titel:

chchch...also i vomuit den beitrog fa do xandi hottse in an rausch gschriebn...sowos honni no nie fa ihr gilesn...chchch...lustig Sehr böse

also i moan bis applaus applaus


e




Beiträge: 69

BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 21:12    Titel:

Lachen

Zuletzt bearbeitet von e am 01.11.2005, 14:42, insgesamt einmal bearbeitet


dannile




Beiträge: 440

BeitragVerfasst am: 21.10.2005, 21:54    Titel:

I muss schun sogn Herr e... i und di Xandi sein übo deina Äußerungen und verbalen Ongriffe olbm wido beluschtigt. Bsundos sympatisch isch jo olbm wie du di voteidigsch und gleichzeitig wido ondra Leit ungreifsch... naja, jedo Mensch muss a Gabe hom. Es sei dir vergönnt... kannsch obo ah amol ondra Qualitätn zoagn wenne schun soffl a suppo Uni hosch wos fü richtiga Männo isch... odo lernt man sebm la des wos du ins do olbm wido schian vor Augn führsch? Sebm konnman dir mit deina Intolleranz und dein Egoismus la viel Glick fi di Zukunft winschn, wos ah olbm deina Zukunft sein soll... naja ob man des Zukunft haßn konn...
_________________
"Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"


newworlddisorder




Beiträge: 921

BeitragVerfasst am: 22.10.2005, 01:49    Titel:

e hat folgendes geschrieben:
hagbard hat folgendes geschrieben:

wos i no zi die bildo van e hinzufügen mechat: des hot woll gor nix mit der schuilbesetzung zi tion. wenni des bild e vowechsl isch van do G8 Demo in Genua und die Carabinieri hom den typ doschoss, also die se Demo isch sicho girechtfertigt und dass do oano fa do militärpolizei doschossn weard, also bitte, sem heard olls au...schweinerei...und de fotos passn do obsolut et...denk i, weils a öffentlich ungimeldita demo wor...


Najo woll, sie zoagen wia schnell so eppes ausorten konn wenn gewisse individuen dobei sein. Die sell Demo an sich wor zuaglossn, net obor des wos sich draus entwickelt hot.
und überhaupt isch notwehr nix rechtswidriges, also a koane schweinerei worüber men sich skandalisieren miaset

§ 32 StGB hat folgendes geschrieben:

(1) Wer eine Tat begeht, die durch Notwehr geboten ist, handelt nicht rechtswidrig.

(2) Notwehr ist die Verteidigung, die erforderlich ist, um einen gegenwärtigen rechtswidrigen Angriff von sich oder einem anderen abzuwenden.



ah noar hot der bease demonstrant die carabinieri wos mit schilde, Helm und magari kuglsichro weschte ungileg san, so brutal bedroht, dassnsn gimisst doschiosn hom...

wie de amis, wos zi dritt an nega mit 12 schüsse niedostreckn la weila is handy af se richtit...

und noar kimmsch du, "e" her und kimmsch mit notwehr Mit den Augen rollen

/edit: wenne deina notwehronsichtn unwend, terfati getroscht is weiße haus und capitol und pentagon spreng weil die sem san a wirklicha bedrohung fin rescht fa do welt... hmm?
_________________


barista




Beiträge: 58

BeitragVerfasst am: 22.10.2005, 10:17    Titel:

do e sollat wenn er schun gesetzesnormen zitiert wenigstens selcha zitieren wos ba ins a gültig sein. nochdem südtirol zu italien keart isch ba ins do "codice penale" unziwendn und sem hoaßts:

Zitat:
Art. 52 Difesa legittima
Non e' punibile chi ha commesso il fatto per esservi stato costretto dalla necessita' di difendere un diritto proprio od altrui contro il pericolo attuale di una offesa ingiusta, sempre che la difesa sia proporzionata all'offesa.


und do entscheidende untoschied isch, dass notwehr lai gerechtfertigt isch wenn sie vuhältnismäßig zur art vom angriff und zur art vom rechtlich gschützn gut isch. inwieweit sel do einsotz va a woffe bei der demo wor isch frogwürdig.

amol kurz zum eigentlichn thema:

do sein viele wertungen vorginumm wordn übo die berechtigung va do besetzung bevor do hons übohaup gschriebn hot aus welchn grund de besetzung gimocht wordn isch. af sell sollat man schun wert legn.
und weil jo die besetzung va öffentlicha räumlichkeiten is rechtsbewusstsein van e beleidigt erwähn i oanfoch no dass a die lehra und universitätsprofessoren a gegen die reform va fa do moratti sein und deswegn gstreikt hom/streikn.
nochdem streik net la zu a "hetz" gimocht werd wie do e gsog hot isch de besetzung iatz für ihn sicho leichta guit zi hoaßn weil jo a apor lait ausm gleichn grund af ihr geholt vuzichtn und ihra orbat deswegn net mochn.


Gast





BeitragVerfasst am: 22.10.2005, 13:25    Titel:

ach is lebn isch schian,wenn man a forum ot ^^

@hagbard sorry,den beitrog den du gilesn hosch und den du bei mir scheints no nia doleb hosch, honi jo ersetzn giwellt und hons a getun Winken
entschuldigns mi...und i wor in koanem rausch Winken

@e ach gottchen,i glab du existiersch la um jemandn af di nervn zi folln und hauptsächlich gegn olles zi sein, wos kloana menschn wie mir behauptn...i moan, logisch, jedo hot seina meinung und votritt sie, obo du volongsch fa ins,dass mir ondre akzeptiern bzw toleriern und wos tuisch du? groaße redn schwingen.

also ehrlich gsog ischs schwierig,di mir vorzistelln! denn du spielsch do in groaßn schlauen horte-männdo studiernden. obo mir schwant,dass du älta als di meistn do bisch,deswegn wirklich a guits ollgemeinwissn und denkn bzw.menschnkenntnis hosch und sel so ziemlich nutzsch. a wenne sel net bisch,es kimp durch,dass du di dir am schlaustn und am bodnständigstn do firkimsch! als wie wenn du do gutmütige lehra warsch,wos ins olla brav af di fingo klopft odo mit do bibl ibon hintoschädl haut.
obo ehrlich gsog bisch du sel net, worte de mir bei dir infolln sein ignorant, penetrant, einsiedlerisch im denkn und natürlich : kindlich. so af die tour : "i denk wos i will und es sat olle idiotn *zungerausstreck*" viell.hucksche a aso mit di orme voschränkt vorn pc, die untolippe firra gstreckt und an trotzig/beleidigtn blick,i woaßz net.

"wie schmeichelhoft" sorry wenn i mi zi viel gien loss, gel Winken i kenn di net persönlich,also nim meina "beleidigungen" net (ZI) persönlich.

"sell hosch in am ondorn post obor genau es gegenteil behauptet" also des isch itz net unbeding peinlich,obo i kim nimma gonz mit..sie imponiern mir definitiv net. i finds eindeutig guit,dassze so epans tien, obo i hon epans gegn übotreibungen!

"i vorstea net wos moansch.
Muas jo net zwingend do foll sein dass olle zu faul sein, vielleicht isch lei deren bewertung vom umfeld ondorsch als deine und sie segn koane so gravierenden mängel. "
es missat schu logisch sein,dass i do lei fa leit red,de i kenn. und de leit,de i kenn--> de redn,regn sich au(wies eigntlch normal isch ba ins..) und mauln,obo epans tien? neee...isch jo eigntlich nix unnormalis,es gib oanfoch viel zi wiang leit,denan des wichtig isch,odo de sich wirklcih fir epans insetzn WELLN. und i red wirklich la fa de leit,denan des net egal isch obo de sichs wirklich zi faul sein!man konn de leit net vourteiln,wirklich net,obo noa sollatnse woll eha stille sein und olls normal schluckn und net hintumma. logisch,denan wosz passt,de prango i jo net un! bestett koan grund.

ok sel hon i wirklich net iborissn,dass du net fa bruneck bisch. obo sel hot a nix zir soche. und sicho - oboschiala kenn fir sich sorgn, i bin a net bsundos olt odo "weise" in der hinsicht, i tat mi a selbo in moncha hinsichtn als "kindlich" bezeichnen,obo sel isch a in mein olto nix letzis,und man konn a nix dogegn mochn. obo i denk a, dass man oboschiala net so behondln soll wie in insra schuile - du kennsch sie net,deswegn : man wert behondlt wie a kindogartla. domit moan i net so sochn wie...net alloan afs klo gien terfn... i red fan mitsprocherecht,denn sel hot ba ins NIAMAND unto 55!! sogor ba di lehra wert la di meinung fa leit ibo 55 gewertn und ernst genum. und inso schialarot isch eigntlich a firn dreck,denn er isch zi gor nix nutze,außo um in di schiala vorzitäuschn,sie hettn epans zi sogn.

hon i jemols epans gsog,dass i dogegn bin,dass bstimmta regln do sein? des mit ausflüge odo mehrtätige fohrtn sel isch jo fa meino sicht aus gonz a scheiß fir di autoritätspersonen,i hon nia nix dogegn gsog! es isch a schun entsprechnd viel passiert,obo schau,do konn mans a ibotreibn.

so mein senf wors wiedo,i votschüss mi Winken


eero




Beiträge: 223

BeitragVerfasst am: 23.10.2005, 11:28    Titel:

Hey Hannes, odo muss i die itz mit s.g. Herr Vorstitzender unredn?! Winken

Hon mir itz net olls durchgilesn wos do stett, weil do stett ziehmlich viel, und a ziehmlich viel schmorrn, den i mir net durchlesn will (betreffenden werns soll wissn) obo i find guit dass wos gitun wert und dass oanfoch gizoag wert dass do Widerstand no do isch und dass es leit gib, de mit de Vohältnisse net invostonn sein.

Beispiel aus dem Leben an der Uni Ibk:

Itz hot is Rektorat anstott amo ordendlicha Fahrradständer auszustell unnütz Geld ausgebn, um ba die 20 odo mehr [i hon sie net gizehlt] VERBOTSschildo auzustell. Es stett itz olle 5 meto (wenn ibohaup) a so a blöds verbotsschild.

Meine Aussoge: Wie es an die Bildo segn kennt, muss Widostodn net unbedingt in Besetzungen "ausortn" sondon konn a gonz oanfoch sein. Hauptsoche man merkt dass er do isch. Vergleiche folgende Bilder...





Es wor Freitog Nochmittoug bol de Fotos gemocht worden isch. Normaloweise stian DOPPELT so viel Radlan an der Stelle.


_________________
Es ist die Frage, die uns quält....


Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
Seite 2 von 6

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge ADSL Linie - kann man die teilen? stefank Rund um den PC 6 26.07.2010, 16:32 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wenn ich Dich kriege, kann ich dich h... gegge92 Fun 11 18.12.2008, 19:25 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group · RSS feeds