|
|
Autor |
Nachricht |
muschl

|
Verfasst am: 06.04.2007, 12:07 Titel: |
|
|
I tant sogn in apoor Johr redmo nomo dribo... Weil dass i mi scham muss, zi Südtirol zi stien brauchimo fa niemand sogn zi lodn! Do gets et um ein Tirol, se dofinnt es dass i bzw. ondra fi se stin. Do gets la dorum, dassz do Leit gib wosn sich fan an Blattl Papier odo irgndwelcha Walischn sogn lodn dassze Italiena sein. Und nik, i glab et dass du no nie tirolerisch gessn hosch Obo i denk do sollats et ums essn gin, es isch amo wies isch, mir kearn hot zi Italien, obo durch se lodimo et is Heimatbefindn nemm.. Mir gets guit wies isch, hon i a nie nicht ondos gsog, obo dass Leit nimma wissn wose giborn sein, noch welcho Kultur se lebm se isch traurig und i tat vorschlogn, bevoras no epans schreib (nik & mutti) lestas enk amo ginau durch wosn ondra schreibm, weil enkra Texte hom meistns gor koan Zusommenhong mit di Sochn wosn ondra gschriebm hom. Fa enk heart man olbm la is gleiche.. Ein kleines Blatt Papier!
|
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 06.04.2007, 13:01 Titel: |
|
|
Und Südtirol hoaßt et um sischt Süd-Tirol !
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 06.04.2007, 13:05 Titel: |
|
|
Also i vosteah lei net de Fanatn für de is Oane, is Ondre ausschliaßt.
I bin Südtirola, domit bini a Italiena, wenn a mit a eha tirolerischo Kultur. Gleichzeitig bin i ubbo a Puschtra und Europäer. Ubbo nik und mutti, wenn es die Soche engstirnig segn wellt, donna nur zu.
Logisch, es gib sicho Leit wosn des wos i do gschriebn hon kritisiern welln und sell sich a net schwierig. I vosuich holt olls a bissl unto oan Huit zu bringen, a wenns eigentlich unmeglich isch. Ubbo ob i iatz mehr Italiena, Tirola oddo woaß wos i wos bin loss i liaba die oan beurteiln, weil mir ischs eigentlich gleich. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 06.04.2007, 13:06 Titel: |
|
|
naja, apoor argumente lossn do schon zi wünschn ibrig, muss schon sogn... do kimp a "klando" zweifl an enkro intelligenz au...
jojo, egal, jedo soll sich fühln wie er will...prinzipiell seimo jo decht olla las gleiche, bevölkerung fan planetn erde  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
valli

|
Verfasst am: 15.04.2007, 18:57 Titel: |
|
|
hmmm, grod gegn italiena san, obo nua gibs "italiena-gegna", wos sich noch do italienischn mode unlegn und lama voruckt noch pizza san....
i kenn apoor selcha leit 
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 15.04.2007, 19:00 Titel: |
|
|
Es gib a Leit wosn die U.S.A hossn, obo MCD essn..
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 15.04.2007, 19:06 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Es gib a Leit wosn die U.S.A hossn, obo MCD essn.. |
jo stimp, seane leute solls a gebm... ^^  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 16.04.2007, 00:38 Titel: |
|
|
soll obo a schützn gebm de FIAT fohrn..
und kommunistn de coca cola trinkn xD
crazy world *g* _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
sky

|
Verfasst am: 16.04.2007, 15:40 Titel: |
|
|
Amende mocht iaz a sea Fanat ano aso a video wi di Tokio-Angie!!!!! =))
Haltet euren Maul forever!!!!!! =) _________________

|
|
 |
freesoul

|
Verfasst am: 16.04.2007, 17:23 Titel: |
|
|
na, sell war a geila idee... an sellan schützn in trocht vor do kamera stelln und in zwingn an sellan scheiß zi redn...
werd i amol vosuichn 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |