Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 39, 40, 41  Weiter

Autor Nachricht
muschl

BeitragVerfasst am: 06.04.2007, 12:07    Titel:

I tant sogn in apoor Johr redmo nomo dribo... Weil dass i mi scham muss, zi Südtirol zi stien brauchimo fa niemand sogn zi lodn! Do gets et um ein Tirol, se dofinnt es dass i bzw. ondra fi se stin. Do gets la dorum, dassz do Leit gib wosn sich fan an Blattl Papier odo irgndwelcha Walischn sogn lodn dassze Italiena sein. Und nik, i glab et dass du no nie tirolerisch gessn hosch Lachen Obo i denk do sollats et ums essn gin, es isch amo wies isch, mir kearn hot zi Italien, obo durch se lodimo et is Heimatbefindn nemm.. Mir gets guit wies isch, hon i a nie nicht ondos gsog, obo dass Leit nimma wissn wose giborn sein, noch welcho Kultur se lebm se isch traurig und i tat vorschlogn, bevoras no epans schreib (nik & mutti) lestas enk amo ginau durch wosn ondra schreibm, weil enkra Texte hom meistns gor koan Zusommenhong mit di Sochn wosn ondra gschriebm hom. Fa enk heart man olbm la is gleiche.. Ein kleines Blatt Papier!

muschl

BeitragVerfasst am: 06.04.2007, 13:01    Titel:

Und Südtirol hoaßt et um sischt Süd-Tirol !

siroliver

BeitragVerfasst am: 06.04.2007, 13:05    Titel:

Also i vosteah lei net de Fanatn für de is Oane, is Ondre ausschliaßt.

I bin Südtirola, domit bini a Italiena, wenn a mit a eha tirolerischo Kultur. Gleichzeitig bin i ubbo a Puschtra und Europäer. Ubbo nik und mutti, wenn es die Soche engstirnig segn wellt, donna nur zu.

Logisch, es gib sicho Leit wosn des wos i do gschriebn hon kritisiern welln und sell sich a net schwierig. I vosuich holt olls a bissl unto oan Huit zu bringen, a wenns eigentlich unmeglich isch. Ubbo ob i iatz mehr Italiena, Tirola oddo woaß wos i wos bin loss i liaba die oan beurteiln, weil mir ischs eigentlich gleich.

santaclaus

BeitragVerfasst am: 06.04.2007, 13:06    Titel:

naja, apoor argumente lossn do schon zi wünschn ibrig, muss schon sogn... do kimp a "klando" zweifl an enkro intelligenz au...Mit den Augen rollen

jojo, egal, jedo soll sich fühln wie er will...prinzipiell seimo jo decht olla las gleiche, bevölkerung fan planetn erde Winken

valli

BeitragVerfasst am: 15.04.2007, 18:57    Titel:

hmmm, grod gegn italiena san, obo nua gibs "italiena-gegna", wos sich noch do italienischn mode unlegn und lama voruckt noch pizza san.... Mit den Augen rollen

i kenn apoor selcha leit Geschockt

muschl

BeitragVerfasst am: 15.04.2007, 19:00    Titel:

Es gib a Leit wosn die U.S.A hossn, obo MCD essn..

santaclaus

BeitragVerfasst am: 15.04.2007, 19:06    Titel:

muschl hat folgendes geschrieben:
Es gib a Leit wosn die U.S.A hossn, obo MCD essn..

jo stimp, seane leute solls a gebm... ^^ Winken

patz0

BeitragVerfasst am: 16.04.2007, 00:38    Titel:

soll obo a schützn gebm de FIAT fohrn..
und kommunistn de coca cola trinkn xD

crazy world *g*

sky

BeitragVerfasst am: 16.04.2007, 15:40    Titel:

Amende mocht iaz a sea Fanat ano aso a video wi di Tokio-Angie!!!!! =))
Haltet euren Maul forever!!!!!! =)

freesoul

BeitragVerfasst am: 16.04.2007, 17:23    Titel:

na, sell war a geila idee... an sellan schützn in trocht vor do kamera stelln und in zwingn an sellan scheiß zi redn...
werd i amol vosuichn Auf den Arm nehmen

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 11 von 41

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen