Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 39, 40, 41  Weiter

Autor Nachricht
julyjuly

BeitragVerfasst am: 22.05.2007, 20:26    Titel:

MIR SAN SÜDTIROLA UND PASCHTA... Winken

siroliver

BeitragVerfasst am: 22.05.2007, 20:45    Titel:

nos hat folgendes geschrieben:
... im krieg vielleicht net... obo do tatn a poor wirklich fosch olles um fa italien wegzikemmen... des versteh i net Frage Ausrufezeichen
sicht ollm soffl "modern" sein welln, und ba der soche soffl engstirnig denkn... obo, ioio... jedem das seine...

I glab do geahts net dorum va Italien weckzukemmen, sondon vielmehr dorum ob du als deitschsprechendo, deitsches Fernsehschaugendo, deitsche Schuile gehendo Mensch mit deitsche Elton sogn konnsch du bisch Italiena. Iatz net vam stootsbürgerlichn her, weil in insre Ausweise steaht ba "Cittadinanza/Staatsbürgerschaft" sowieso "ITALIANA/ITALIENISCHE.
Es geaht oanfoch ums ideele. Konn sich a Mensch der offnsichtlich deitsch isch als Italiena fühln? Sell isch moani di momentane Problematik weil i glab net dass jmd zu Östorreich will oddo so.

petrischale

BeitragVerfasst am: 09.06.2007, 14:46    Titel:

des isch unsichtssoche obo nimand kon ostreitn dasmo Tirola san! se kon nimand sogn dasa Südtirol et mog, weil Südtirol mus man liebm! schun fa do sproche und fa inson styl her!! Smilie

santaclaus

BeitragVerfasst am: 09.06.2007, 14:49    Titel:

konn jo jemand sogn dassa südtirol et mog Winken

i sogs et, obo gib sicho selche... Winken

muschl

BeitragVerfasst am: 09.06.2007, 14:56    Titel:

Und Süd[tirol] isch Tirol, wos isch sem soffl schware zi vostinn?

santaclaus

BeitragVerfasst am: 09.06.2007, 15:02    Titel:

@nik und wieso mogsch tirol=österreich et? wos letzas?

du praktiziersch faschistischs denken Winken ^^

muschl

BeitragVerfasst am: 11.07.2007, 15:00    Titel:

nik hat folgendes geschrieben:
santaclaus hat folgendes geschrieben:
konn jo jemand sogn dassa südtirol et mog Winken

i sogs et, obo gib sicho selche... Winken

i mog südtirol schun, isch logisch isch jo a mein heimat, obo tirol mogi net, weil tirol = österreich

Seltn so an Schmorrm gilesn.. tjo

lacrimae

BeitragVerfasst am: 11.07.2007, 15:07    Titel:

i mog a die franzosen net... und i woas net wieso, honn no nia mit oan geredet Lachen honn mo ober gedenkt des passt guat einer in de sinnvolle diskussion Mit den Augen rollen
bitte koan tiaferen sinn in der aussoge suachen Winken

man mog östereich worscheinlich wegen orf net. so nationalistisch, überheblich, selbstverliebt, egozentrisch und geldgeil wia do orf die östereicher dorstellt isch sell ober a koan wunder.

fobeplatz

BeitragVerfasst am: 11.07.2007, 15:34    Titel:

Des sat jo ola bsoffn... Verlegen

Idee Mir ola san Europäer Idee

nightfairy

BeitragVerfasst am: 11.07.2007, 15:42    Titel:

also i finds a schweinerei und oanfoch lei traurig dass man do bei ins des olls net zu schätzn woas..
iaz hot man es glück zwoasprochig auzuwochsn
(wo se zb in ösiland und deitschlond a haufn geld für kurse ausgebm)
und dass man a no mehrere kulturen gleichzeitig erleben terf und do bricht in jeder generation wieder do 2. weltkriag aus... jo für wos denn??
Mit den Augen rollen Traurig

najo, mehr hon i net zu sogn weil i vor ollem stuff von den gonzn puff bin und es meiste eh schun gsog wordn isch..

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 16 von 41

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen