|
|
Autor |
Nachricht |
julyjuly
|
Verfasst am: 22.05.2007, 20:26 Titel: |
|
|
MIR SAN SÜDTIROLA UND PASCHTA... 
|
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 22.05.2007, 20:45 Titel: |
|
|
nos hat folgendes geschrieben: | ... im krieg vielleicht net... obo do tatn a poor wirklich fosch olles um fa italien wegzikemmen... des versteh i net
sicht ollm soffl "modern" sein welln, und ba der soche soffl engstirnig denkn... obo, ioio... jedem das seine... |
I glab do geahts net dorum va Italien weckzukemmen, sondon vielmehr dorum ob du als deitschsprechendo, deitsches Fernsehschaugendo, deitsche Schuile gehendo Mensch mit deitsche Elton sogn konnsch du bisch Italiena. Iatz net vam stootsbürgerlichn her, weil in insre Ausweise steaht ba "Cittadinanza/Staatsbürgerschaft" sowieso "ITALIANA/ITALIENISCHE.
Es geaht oanfoch ums ideele. Konn sich a Mensch der offnsichtlich deitsch isch als Italiena fühln? Sell isch moani di momentane Problematik weil i glab net dass jmd zu Östorreich will oddo so. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
petrischale

|
Verfasst am: 09.06.2007, 14:46 Titel: |
|
|
des isch unsichtssoche obo nimand kon ostreitn dasmo Tirola san! se kon nimand sogn dasa Südtirol et mog, weil Südtirol mus man liebm! schun fa do sproche und fa inson styl her!! 
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 09.06.2007, 14:49 Titel: |
|
|
konn jo jemand sogn dassa südtirol et mog
i sogs et, obo gib sicho selche...  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 09.06.2007, 14:56 Titel: |
|
|
Und Süd[tirol] isch Tirol, wos isch sem soffl schware zi vostinn?
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 09.06.2007, 15:02 Titel: |
|
|
@nik und wieso mogsch tirol=österreich et? wos letzas?
du praktiziersch faschistischs denken ^^ _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 11.07.2007, 15:00 Titel: |
|
|
nik hat folgendes geschrieben: | santaclaus hat folgendes geschrieben: | konn jo jemand sogn dassa südtirol et mog
i sogs et, obo gib sicho selche...  |
i mog südtirol schun, isch logisch isch jo a mein heimat, obo tirol mogi net, weil tirol = österreich |
Seltn so an Schmorrm gilesn.. tjo
|
|
 |
lacrimae
|
Verfasst am: 11.07.2007, 15:07 Titel: |
|
|
i mog a die franzosen net... und i woas net wieso, honn no nia mit oan geredet honn mo ober gedenkt des passt guat einer in de sinnvolle diskussion
bitte koan tiaferen sinn in der aussoge suachen
man mog östereich worscheinlich wegen orf net. so nationalistisch, überheblich, selbstverliebt, egozentrisch und geldgeil wia do orf die östereicher dorstellt isch sell ober a koan wunder. _________________ -.-
|
|
 |
fobeplatz

|
Verfasst am: 11.07.2007, 15:34 Titel: |
|
|
Des sat jo ola bsoffn...
Mir ola san Europäer  _________________ SHIFT_the future
|
|
 |
nightfairy

|
Verfasst am: 11.07.2007, 15:42 Titel: |
|
|
also i finds a schweinerei und oanfoch lei traurig dass man do bei ins des olls net zu schätzn woas..
iaz hot man es glück zwoasprochig auzuwochsn
(wo se zb in ösiland und deitschlond a haufn geld für kurse ausgebm)
und dass man a no mehrere kulturen gleichzeitig erleben terf und do bricht in jeder generation wieder do 2. weltkriag aus... jo für wos denn??
najo, mehr hon i net zu sogn weil i vor ollem stuff von den gonzn puff bin und es meiste eh schun gsog wordn isch.. _________________

|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |