Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 39, 40, 41  Weiter

Autor Nachricht
hecha

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 19:03    Titel:

felix, du hosch wi olbn recht!!!!!!!!!!!!!

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 19:03    Titel:

konn den dreck oanfoch nimma lesn...

leit wie mir wert olbm vorgiworfn mir hettn a "identitätsproblem", und eigntlich is total ondoscht. I brauch koan votolond, odo mitgliedschoft pa do dorfmusik odo irgnda trocht um zi wissn wer i bin... im gegnsotz zi ondra

obo streitit enk la weita bitte...

valli

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 19:06    Titel:

klemi hat folgendes geschrieben:
konn den dreck oanfoch nimma lesn...

leit wie mir wert olbm vorgiworfn mir hettn a "identitätsproblem", und eigntlich is total ondoscht. I brauch koan votolond, odo mitgliedschoft pa do dorfmusik odo irgnda trocht um zi wissn wer i bin... im gegnsotz zi ondra

obo streitit enk la weita bitte...

du osh vollkommen recht!!!! des geht eigntlich olbn lai ums gleiche... mir kimb a fir atoal leit brauchn wirklich so a ort "heimatbezogns-tien" um sich mit irgndwos identifiziern... die meistn tiens sowieso lai, weilse mitn strom shwimm...
klemi, du osh sowos von recht...!!!

freakz

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 19:10    Titel:

valli hat folgendes geschrieben:

die meistn tiens sowieso lai, weilse mitn strom

...und sel san di schlimmstn...

dermike

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 19:40    Titel:

klemi hat folgendes geschrieben:
odo mitgliedschoft pa do dorfmusik odo irgnda trocht...

Wos ischen ban a Trocht letz?? odo ban a Dorfmusik? se war itz infoll a Kulturverein mit kuan politischn Hintogrund!

Wennimo sogsch a Schitzntrocht isch letz sem musse sogn JO!
A wenn i Tiroler bin, di Schitzn doleid i net! (Teilweise) san disebm fizi fanatisch, odo apoor hom sich noch apoor Johr Kompanie komplett is Hiern ausagsöffn dassnse nimma mitkemm!

Sat amo olla mit den zifriedn mit den wosmo ins ERKÄMPFT hom!

Berg heil und guat Holz!

trenkale

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 20:04    Titel:

wos warn amol a thread ohne vallis meinung...na i glab se gibs gor net! Mit den Augen rollen
und wenn schon a walscho (wos fa klan au italienisch red) in bx fa mir aus giborn isch, nor ischa obo no ka südtirola, la weila do giborn isch.... do bring i wido a krassis beispiel! wenn i in tokio giborn wer, nor bin i obo dechto a südtirola und ka japana! i bin la in japan giborn und krigat vlt di japanische stootsbürgoschoft wenne wellat (kenn di japanischn gsetze net) ! jo südtirol lieg in italien, obo i glab a et, dass wenn ando fa Madrid in San Sebastia (Basknlond) giborn wert, dassa sich nor als Baske fühlt...odo bessa gsog als "Spanischo Baske"!!!@verrile90
weil di baskn hom a a eigena sproche, so wie mir holt is daitsche!

Zuletzt bearbeitet von trenkale am 19.07.2007, 21:07, insgesamt einmal bearbeitet

muschl

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 20:42    Titel:

Ginau aso wies do felixmc sig, sigis a.. I lod jo jedn sein wia isch, obo durch Sproche und Kultur, konn oanfoch koan Südtirola fa sich behauptn er war an "Italiena". A Schotte wersch a nie sogn er isch Brite, dose sog er isch Schotte.. des sein hot Leit de wissn wose her sein und wose lebn. Und wos ba Heimatvobundnheit letz isch frogimi sowieso! Wenne die nindorscht dohoame fühlsch, mogsche glei mit an Sackl af an Stöck durch die Welt spaziern. Noa bische ibro und konnsch olls sein..

Und nik, red et fa 50-60 % weil disem sein nie ginui. Glabmo es gib ginui Leit de no wissn warum mir deitsch redn und tirolerischa Kultur hom. Kimp et oanfoch la aso.. Smilie

santaclaus

BeitragVerfasst am: 19.07.2007, 21:51    Titel:

man konn nia olle in die gleiche schublode steckn stimp...

dennoch findi de "italiena" wosn audrahn la weil a deitschsprochigo südtirola et perfekt italienisch spricht beschissn...

sem ota ollgemein wos gegn südtirol und seine deitschsprochign bewohna in irgnd a ort und weise und soll sich sem noar a ondors urlaubziel aussuichn woa sich et auregn muss wegn do sproche... Mit den Augen rollen

acidhorse

BeitragVerfasst am: 20.07.2007, 01:09    Titel:

lustig.... Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

sweettears

BeitragVerfasst am: 20.07.2007, 08:37    Titel:

So itz weri la a wido amo epas sogn missn Smilie

Des isch gewaltig dass olbm wido sela Forums augitun wern. Naja a poor Leit hobm nix zi tian wies scheint. Und eigntlich isch wo egal wer sich do wo Ongehörig fühlt, jedem das Seine. Und solonge es sich net ins extreme ziacht passts jo. Man sollat sich holt net do unhebm gegnseitig zi beleidign. I fühl mi als Italienerin, hot obo a sein Grund. Also hermo au ins ibo des Thema do longe olbm wido zi untoholtn und die gleichn Argumente olbm wido fan noidn auzigreifn. Jedo hot nun mol sein Meinung und sel isch a richtig so, weil wenn olla die gleiche hetn war wol schlimm tanti sogn.

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 19 von 41

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen