|
|
Autor |
Nachricht |
patz0

|
Verfasst am: 20.07.2007, 18:11 Titel: |
|
|
knolli hat folgendes geschrieben: |
n.b.: i find is plakat fa do klotz a et richtig...de partei hot hot in zwong kop schnell epas zi tian...und noa wor des vielleicht et grot guit durchdocht... |
de homm des meina meinung noch guit (fir ihra vohältnisse) guit ginui durchdocht welln jo la provuziern.. AN und Forza Italia gian net ondost vor.. olls di gleichn nationalistischn teppm hot la af ondra seitn..
seaba hat folgendes geschrieben: | Wir müssen lernen,
entweder als Brüder
miteinander zu leben
oder als Narren
unterzugehen. |
right  _________________ patz0 bloggt
|
|
|
 |
valli

|
Verfasst am: 20.07.2007, 18:21 Titel: |
|
|
trenkale hat folgendes geschrieben: | wos warn amol a thread ohne vallis meinung...na i glab se gibs gor net!
|
wer woll no mei meinung ässon terfn la weile a problem domit osh, konn i a nix dofir
edit
und nos Zitat: | schaugsch amo gonz zrung in do gschichte (und sischt frogsche amo an historiker) no wersche segn dass die OLLERERSTN in südtirol ladiner (rätoromanen) worn, de wos noa fa die deitsch vertrieben wordn sein... Obo deswegn lafn mir net durch die gegnd und schrein "scheiß deitsche, haut ob" Ausrufezeichen Ausrufezeichen Ausrufezeichen |
du osch wirklich recht... fa enk kanntn sich viele a sheibe oshneidn!!
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 20.07.2007, 20:05 Titel: |
|
|
Sheibm gibs ba mir koana.. la Scheibm!
I maul nik?? Wer maulten, epa et dei do obm, weil mir a Fremdsproche et kenn?????? Hallo? Nochdenkn..
|
|
 |
valli

|
Verfasst am: 20.07.2007, 21:01 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Sheibm gibs ba mir koana.. la Scheibm!
I maul nik?? Wer maulten, epa et dei do obm, weil mir a Fremdsproche et kenn?????? Hallo? Nochdenkn.. |
.... 
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 20.07.2007, 23:23 Titel: |
|
|
der threat sollat gschlossn wearn weila zi umfongreich isch und zi viele untothemen umfosst, obbo net weil is thema genug beredit wordn isch.
mei meinung zi do eva klotz: Di beste politikerin wos umanondolaft in südtirol, et wegn ihra aktionen und wegn ihra instellung, sondon weil sie olm zi ihra meinung gstondn isch und sich selbo olm treu wohr. und i glab a net das se a nationalistin isch, in nazi-pöder hotse wo gebm. soviel ehrlichkeit und stondhoftigkeit vodient respekt. _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 21.07.2007, 14:37 Titel: |
|
|
Ma redsche einen Schund.. des Thema isch wo nicht fi di!
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 22.07.2007, 03:37 Titel: |
|
|
Ischse jo dofier, hot Geschichte gilearnt de guite Frau! Nana, get jo et um die Eva iz, awin wenns a beständiga Person isch et...
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 22.07.2007, 10:01 Titel: |
|
|
nik hat folgendes geschrieben: | Di Klotz isch jo di ergste TIROL fanatin! dise tat ols dassmo wido zrugkemm zi österreich de bitch  |
Jo und Wenne wähln terfsch brauchschse et wähln... Wos denkschdo wos An odo Forza vor het wennse mehr stimmen het  _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 22.07.2007, 11:38 Titel: |
|
|
Redsch du iz fa do Partei wo sie giwedn isch odo wos? Und du woasch schun dass die meischtns Leit ba ins la wähl um giwählt zi hom, bsundos ältara Leit. Dise, wähl die SVP u sischt nicht..
|
|
 |
master

|
Verfasst am: 22.07.2007, 17:27 Titel: |
|
|
jo se sigman dass a poor ohne nochzidenkn wähln....
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |